ul. Kierszek 2, 05-510 Konstancin-Jeziorna
Godz. otwarcia: PN-PT: 8:00-16:00
Polityka jakości

Polityka jakości

Przedsiębiorstwo Hakness jest firmą prywatną działająca od 2017 roku. Przedmiotem naszej działalności jest usługowe sleevowanie, etykietowanie, konfekcjonowanie w opakowania zbiorcze, konfekcjonowanie produktów suchych oraz szeroko pojęty co-packing. Miarą naszej działalności w kwestii jakości jest ocena naszych klientów. Najważniejszym celem firmy Hakness jest jej stały rozwój realizowany poprzez utrzymanie dotychczasowych i pozyskanie nowych klientów oraz ciągłe rozszerzanie własnej oferty. Jakość powstaje na etapie realizowania przez Naszych pracowników wypracowanych procedur oraz założeń jakościowych. Rozpoczyna się w zrozumieniu potrzeb klientów, jest kontynuowana w opracowaniu zleceń, produkcji i dostawie. W trosce o zaufanie naszych klientów oraz wizerunek wiarygodnego partnera firma Hakness stawia sobie następujące cele strategiczne:

  • Pełne zadowolenie klientów poprzez przestrzeganie uzgodnionych zakresów o terminów realizacji oraz wysoką jakość usług;
  • Wychodzenie naprzeciw zmieniającym się potrzebom i wymaganiom naszych klientów;
  • Rozwijanie oferty oferowanych usług.

Mając na uwadze, że poziom zadowolenia naszych klientów zależy od jakości oferowanych przez nas usług oraz kompetencji naszych pracowników, realizujemy powyższe cele poprzez:

  • Współpracę z dostawcami spełniającymi nasze wymagania jakościowe;
  • Działanie w oparciu o rozszerzoną księgę HACCP oraz rozbudowaną dokumentację GHP/GMP.
  • Określenie, wdrożenie, monitorowanie oraz optymalizację wszystkich zidentyfikowanych w firmie procesów;
  • Wdrażanie nowych technologii w procesach, przyjaznych użytkownikom;
  • Budowanie sukcesu firmy bazując na satysfakcji klientów;
  • Profesjonalna obsługa klientów na najwyższym poziomie;
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością;
  • Szkolenie i podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz świadomości i odpowiedzialności za jakość pracy;
  • Zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji o zadaniach oraz stopniu ich realizacji.

Jakość służy osiągnięciu celu strategicznego, jakim jest pozytywny wynik ekonomiczny oraz konkurencyjność na rynku. Naszym celem jest zaspokojenie zapotrzebowania klienta na pewność, niezawodność i komfort. Zadowolenie Naszego klienta stawiamy na pierwszym miejscu i ono jest niezbędnym warunkiem trwałego prowadzenia firmy i utrzymania opinii partnera godnego zaufania.

Cały personel firmy zna i stosuje niniejszą Politykę oraz zasady zawarte w Księdze Jakości  i towarzyszącej dokumentacji. Ciągłe efektywne doskonalenie otwiera drogę do dalszego rozwoju oraz umożliwia utrzymanie konkurencyjnej przewagi.